Netmoda

..

...

Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

HER DAİM ŞIK: ''OLİVİA PALERMO'' GALALARIN MODA İKONU

The City dizisinin yıldızı Olivia her yerde ve ''her zaman şık olmayı ve moda ikonu'' olmayı
elbette ki abartısız seçimleriyle,duru güzelliği ve sakin karakteriyle de başardı.Olivia Palermo
stilini her zaman takibime alacağım nadir ünlüler listemde ilk sırada :))

Şimdi gelelim It Girl'ümüzün galalarda veya moda haftalarında giydiği bazı elbiseler ve kombinlerine

Resimleri aşağıda paylaşacağım.Takdir sizin ama ben bayıldım tarzı süper hepsi ayrı hoşş..


BU KOMBİNE DİPNOTUM:Elbisenin üst kısmı kesimli kırmızı renkli bir üst seçilmiş.renk tercihi doğru ve birçok kişi davetlerde kırmızının o güzel büyüsüne kapılmakta ama herkese yakışmıyor.Olivia'ya baya yakışmış ama..


BU KOMBİNE DİPNOTUM:Bu kombinde beğenmediğim tek şey kemer oldu siyah 
bir renk kemer olsa sanki daha iyi olurdu.


BU KOMBİNE DİPNOTUM:Tribal desenli kısa elbiseyle ayakkabı çok güzel bir uyum içinde,çanta da kötü değil fena durmamış.

DİĞER KOMBİNLERE EDECEK LAF YOK ZATEN MÜKEMMELLER :))





























  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder