Netmoda

..

...

Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

Beyonce Diyeti

Bir yıl kadar önce kızı Blue Ivy’yi dünyaya getiren Beyonce, hamileliği boyunca 26 kilo aldı. Doğum sonrası ise sıkı bir diyet ve egzersiz programıyla tüm bu kiloları verdi. Kendisine nasıl kilo verdiği sorulduğunda “26 kilo vermek zorundaydım. Koşu bandından inmedim ve marul yedim” şeklinde açıklama yaptı. Elbette hepsi bu kadar değildi.

Beyonce, Amerika’da ünlülerin spor eğitmeni olarak tanınan Marco Borges’le çalıştı. Borges’in Power Moves felsefesine dayanan bir program uyguladı. Bu sistem, aynı anda birden fazla kas grubunun çalışmasını sağlayan egzersizlere dayandığından, Beyonce zamandan tasarruf sağladı. İnterval (aralıklı) egzersiz yaparak da zamandan kazandı. Yani koşu bandında birbirini izleyen şekilde hızlı koşu ve normal koşu yaparak daha kısa sürede daha fazla kalori yaktı. 

Oscar töreninde vereceği fotoğrafta nasıl görüneceğini ya da giymek istediği kıyafetin içindeki fit görünümünü hayal edip kendini spor yapma konusunda motive etti. Tabii ünlü şarkıcının, müziği, egzersiz motivasyonu aracı olarak kullanması sürpriz değil. “Çok sevdiğim bir şarkıyı açıyordum ve tüm şarkı boyunca kol kası çalışıyordum mesela” diyor Beyonce. 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder